5 Mart 2011 Cumartesi

Neden "Blog" yazıyorum ki?

Eveet... upuzun ruhani çekişmelerimin sonucunda blog yazmaya karar verdim. Yazmadan önce neden yazıyorum ki sorusu kafamı en çok kurcalayan soru oldu tabi ki. Sanal ortamda bulunmak, kişinin sosyal ortamının artık bir parçası mıydı?(evet)  Yoksa söylemem gereken şeyleri istediğim gibi anlık konuşmalarımda aktaramıyor muydum?(hayır)  Hayatım çok mu dolu ki bir de burayı doldurayım?(doldurabileceğime inancım tam) Arkadaşlarım burada yazdıklarımı onlara söylediklerimde dinlemiyorlar mı?(dinliyorlar tabi ki) eee niye yazıyorum ki:) Cevabım hazır kesinlikle; -eğlenmek-,-öğrenmek-,-öğretmek..  "kesinlikle" kelimesini duyduğumda aklıma ingilizcedeki kelime karşılığı olan "certainly" gelir. E haliyle doğal, gelebilir diyebilirsiniz. "certainly" kelimesinin benim hayatımda ayrı bir yeri var. Tarih 2011'in Şubatları, dil okuluna İngiltere'ye gidebilmek için uzun bir koşuşturmaca ve geç kalmaca ardından taksim danışmanlık ofisinde dil okulu yetkilileriyle skype görüşmesi.. İşte "certainly" kelimesiyle ahbaplığımız orda başladı. Ve belkide ingilizce konuşma hayatımın en çok kullanılan kelimeleri sıralamasında 10 dk'lık görüşmeyle de olsa 1. sıraya yerleşmiş olması ve karşı taraftaki bayan kardeşimin gülümsemeleriyle okula kabul edilişimin yegane sebebi: "certainly".. kesinlikle çok sevdiğim bir kelime:)  Sahi neden blog yazıyorduk? Eğlenmek için tabi ki;) Kesinlikle eğlenmek için dostlar başka bir amacımız yok:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder