12 Nisan 2011 Salı

O'rdan Merhaba

Blog'umla arama soğukluk mu girdi? Hayır, soğukluktan çok öte... Ülkeler, farklı coğrafyalar; kültürler, diller, insanlar, yüzler, duygular, düşünceler, mimikler, tepkiler, farkındalıklıklar, farketmeksizin sıradanlaştırılmışlıklar, dostluklar, heyecanlar, stresler, sıkıntılar, mc donalds'lar, kfc'ler... Eveet görüldüğü üzere soğukluk harici her şey bizim buluşmamızı engellemiş. Nedendir diye sormayın nedenini stabilize edebilen yoktur, herkesin değişkenleri farklıdır, çoğu matematik denklemindeki bilinmeyenlerden bazılarını kendisine göre sabitlemiş, bazılarını değişken tutup hayatını ona göre çözme yolunda ilerlemeyi tercih etmiştir. Çünkü bu gereklidir, herkes doktor da olabiliyor ancak değişkenlerini sabitlemeyen Endüstri Mühendisi olabilen çok az (modelleme dersinde bir çok değişkenli sorunları çözebilmek için ter döken arkadaşlarım beni anlayacaktırlar:) İşte size nedendir diye sormayın dedim ya sizde sormadınız teşekkür ederim, o zaman bende olabildiği kadar değişkenimi özgür bırakıp yola çıktığım hayatın bu safhasında, blog'umdan uzaklaşmamın sebebini, yukarıdaki değişkenleri toplayıp sabitlediğimde ortaya çıkan 1 kelimeyle açıklayabilirim. Londra... Üstadım Fatih Sultan'a söz verdiğim gibi nerede hata yaptığımızı görmeye geldim. Öncelikle buradan yazdığım yazılarımın havasının daha farklı olacağını belirtmek isterim. Çünkü buradaki duygularımı ve bakış açımı değiştirebilecek o kadar çok şey var ki... (korkmayın kelebek etkisine girmeyeceğim:) Her neyse söz verdiğim gibi, en az 6 ayın sonunda izlenimlerimi burada paylaşmak için sabırsızlanıyorum en azından bu bile beni heyecanlandırmaya yetiyor. Dostum sende heyecanlanmaya yer arıyorsun:) demeyin. Aslında burada heyecan için buna gerek yok tabiiki biliyorum, ama bu farklı beni anlayışla karşılayacağınızı umut ediyorum. Bu farklı, bu Fatih Sultan Mehmet'e verdiğim söz, o herkes gibi değil. Değişkenlerini Bizans'ın üzerine cömertçe serbest bırakabilen kişilik, onu elde edebilmek için hepsini feda etmeye kararlı. Öyle ki bir değişkeni bile bizim değişkenlerimizden daha değerliyken.. 

Sana teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder